Hoe kunnen we je helpen?

Heb je een vraag of wil je meer informatie? Vertel ons meer over jezelf, zodat wij je de juiste oplossing kunnen aanbieden.

Product

Kunnen de Pluxee Consumption ingewisseld worden voor geld?

Neen, de Pluxee Consumption kunnen noch geheel noch gedeeltelijk gewisseld worden in cash geld.

Kunnen Pluxee Consumption gewisseld worden in Pluxee Eco of Cadeau?

Neen, Pluxee Consumption zijn niet inwisselbaar voor andere producten van Pluxee.

Wat doe ik met cheques die niet verdeeld of niet gebruikt zijn na de voorziene periode?

De geldigheidsduur van de koopkrachtpremie (Pluxee Consumption) is vastgelegd in het koninklijk besluit en kan niet gewijzigd worden. Als de premie niet voor 31 december 2024 gebruikt wordt, zal ze vervallen.

Hoe activeer ik mijn terminal?

Na ondertekening van je contract zorgen onze medewerkers voor de rest. Zij zullen contact opnemen met je leverancier.

Als je dit sneller wilt, kun je het zelf activeren als je een Worldline terminal hebt (zie procedure).

Neem voor een ander type terminal rechtstreeks contact op met je leverancier.

Hoe kan ik meerdere producten van Pluxee aanvaarden met mijn terminal?

Als je een Loyaltek- of Worldline-terminal hebt en deze is niet gekoppeld aan een kassasysteem, kun je je betaalterminal configureren om meerdere Pluxee-producten te accepteren door een van de onderstaande procedures te volgen:

Heb je een ander type terminal of is deze gekoppeld aan een kassasysteem, dan kun je direct contact opnemen met je leverancier.

Welke cheques van Pluxee kan ik aanvaarden in mijn webshop?

Momenteel kan alleen Pluxee Lunch worden aanvaard op de verkoopplatformen van onze partners.

Op welke verkoopplatformen kan ik de Pluxee-cheques als betaalmiddel aanbieden?

Je kunt betalingen met Pluxee Lunch aanbieden op de grootste marktplaatsen van het land.

We zijn al compatibel met Take Away, Deliveroo, Uber Eats en Phenix. Andere marktplaatsen zouden in de komende maanden aan deze lijst moeten worden toegevoegd.

Wat moet ik doen om Pluxee-cheques als betaalmiddel aan te bieden op een verkoopplatform?

Als je al Pluxee-cheques aanvaardt maar nog niet samenwerkt met onze partners, sluit je dan snel aan bij  Take Away, Uber Eats, Deliveroo en/of Phenix.

Als je al samenwerkt met een van onze partners met een verkoopplatform maar je aanvaardt nog geen Pluxee-cheques, vul dan ons formulier in om Pluxee Lunch te aanvaarden.  

Je hoeft helemaal niets meer te doen als je al samenwerkt met een van onze partners met een verkoopplatform en je ook al Pluxee-cheques aanvaardt! De Pluxee Card verschijnt op de verkoopplatformen van onze partners automatisch in het overzicht met beschikbare betaalmiddellen.

Welke tarieven gelden voor betalingen via een marktplaats?

Als je de Pluxee Card aanvaardt in jouw fysieke verkooppunt, gelden dezelfde tarieven op een marktplaats.

Als je geen fysiek verkooppunt hebt, wordt het standaardtarief toegepast.

Voor Pluxee Lunch: 1,5% op het bedrag van de transactie met een minimum van € 0,10 - indien de transactie > € 10: € 0,65.

Hoe werken betalingen met de Pluxee Card via Uber Eats?

Klanten van Uber Eats kunnen hun bestelling (exclusief leveringskosten) volledig of gedeeltelijk met de Pluxee Lunch betalen. Ze kunnen hun betaling eenvoudig aanvullen met een ander betaalmiddel indien ze niet voldoende saldo op hun kaart hebben, of hun leveringskosten wensen te betalen. 

Ik werk al met Uber Eats en wil nu ook de maaltijdcheques van Pluxee aanvaarden

Klik hier om aan te sluiten bij het aanvaardingsnetwerk van Pluxee.

Pluxee brengt Uber Eats op de hoogte zodat zij de Pluxee Card toevoegen aan de betalingsmogelijkheden van jouw bestelpagina.

Ik aanvaard Pluxee Lunch al, en ik wil aansluiten bij Uber Eats

Klik hier om aan te sluiten bij Uber Eats.

Pluxee zal automatisch als betaalmiddel verschijnen in de Uber Eats bestelsite zodra alles verwerkt is.

Hoe werkt de terugbetaling voor transacties met Pluxee Lunch op Uber Eats?

Pluxee betaalt je rechtstreeks het bedrag terug dat met de Pluxee Card betaald werd. De terugbetaling gebeurt steeds binnen de 2 werkdagen.

Als de bestelling gedeeltelijk is betaald met een ander betaalmiddel, zal Uber Eats je dat gedeelte terugbetalen.

Waar kan ik de betalingen met Pluxee Lunch via Uber Eats raadplegen?

In je Pluxee handelaarsaccount vind je

  • Details van alle transacties
  • Details van alle terugbetalingen
  • Een kopie van je facturen

Nog geen toegang tot je handelaarsaccount? Vraag je toegang aan.

Ik heb een vraag over een transactie of terugbetaling op Uber Eats

Contacteer de handelaarsdienst van Pluxee voor alle vragen over transacties en terugbetalingen met de Pluxee Card.

Voor alle andere transacties neem je contact op met de klantendienst van Uber Eats op +32 2 808 66 28 en restaurants.benl@uber.com.

Hoe voert men betalingen uit met de Pluxee Card op Deliveroo?

Klanten van Deliveroo kunnen hun bestelling (exclusief leveringskosten) volledig of gedeeltelijk met  Pluxee Lunch betalen.

Ze kunnen hun betaling eenvoudig aanvullen met een ander betaalmiddel indien ze niet voldoende saldo op hun kaart hebben, of de leveringskosten wensen te betalen.

Ik aanvaard Pluxee Lunch Pass, en ik wil aansluiten bij Deliveroo

Klik hier om aan te sluiten bij Deliveroo.

Pluxee zal automatisch als betaalmiddel verschijnen in de Deliveroo bestelsite zodra alles verwerkt is.

Ik werk al met Deliveroo en wil nu ook Pluxee Lunch aanvaarden

Klik hier om aan te sluiten bij het aanvaardingsnetwerk van Pluxee.

Pluxee brengt Deliveroo op de hoogte zodat zij de Pluxee Card toevoegen aan de betalingsmogelijkheden op jouw bestelpagina.

Hoe wordt de terugbetaling uitgevoerd van de transacties met Pluxee Lunch op Deliveroo?

Pluxee betaalt je rechtstreeks het bedrag terug dat met de Pluxee Card betaald werd. De terugbetaling gebeurt steeds binnen de 2 werkdagen.

Als de bestelling gedeeltelijk is betaald met een ander betaalmiddel, zal Deliveroo je dat gedeelte terugbetalen.

Waar kan ik de betalingen met Pluxee Lunch via Deliveroo raadplegen?

In je Pluxee handelaarsaccount vind je:

  • Details van alle transacties,
  • Details van alle terugbetalingen,
  • Een kopie van je facturen.

Nog geen toegang tot je handelaarsaccount? Vraag je toegang aan.