Aanvaard je de elektronische Lunch Pass of Eco Pass al in jouw zaak? Dan voegen we je automatisch toe aan het aanvaardingsnetwerk van de elektronische Consumption Pass, je hoeft enkel je terminal of kassasysteem te updaten (lees onderaan deze pagina meer daarover). Hierdoor zal de Consumption Pass beschikbaar zijn via het product Cadeau Pass op je terminal of kassasysteem.
⚠️ Belangrijk: deze update is noodzakelijk. Zonder update kunnen jouw klanten niet meer betalen met hun Sodexo Card, ook de andere bestaande Sodexo-producten zullen niet meer aanvaard kunnen worden. Lees onderaan deze pagina hoe je deze update eenvoudig kan uitvoeren!
Laat jouw terminal of kassasysteem het niet toe om meerdere Sodexo-producten te aanvaarden? Dan kan je helaas de elektronische Consumption Pass voorlopig niet accepteren. Je kan echter wel aansluiten bij het aanvaardingsnetwerk van de papieren consumptiecheque.
Ik heb een TERMINAL, hoe kan ik de update uitvoeren? Activeer multi-product
A. De leverancier van jouw terminal is Atos Worldline?
Vind hier de procedure om multi-product te activeren voor deze terminalmodellen:
Opgelet: door het uitvoeren van deze update worden alle Sodexo-producten zichtbaar op je terminal, ook diegene die jij niet aanvaardt (bv. Lunch Pass, Eco Pass, Cadeau pass…). Dit heeft geen invloed op de werking van je terminal.
De elektronische Consumption Pass zal beschikbaar zijn als Cadeau Pass op jouw terminal.
Indien je een ander terminalmodel hebt, of het niet lukt om multi-product te activeren, gelieve dan contact op te nemen met Atos Worldline.
⚠️ Lukt het niet om deze update uit te voeren tegen ten laatste 20 september, meld je dan af via dit formulier, zoniet wordt de aanvaarding van de Sodexo Card geblokkeerd. Je kan ons contacteren om de elektronische Consumption Pass te activeren van zodra je de update hebt uitgevoerd.
B. De leverancier van jouw terminal is Loyaltek?
Vind hier de procedure om multi-product te activeren voor deze terminalmodellen: 9220, 8210, 6210
De elektronische Consumption Pass zal beschikbaar zijn als Cadeau Pass op jouw terminal.
Indien je een ander terminalmodel hebt, of het niet lukt om multi-product te activeren, gelieve dan contact op te nemen met Loyaltek.
⚠️ Lukt het niet om deze update uit te voeren tegen ten laatste 20 september, meld je dan af via dit formulier, zoniet wordt de aanvaarding van de Sodexo Card geblokkeerd. Je kan ons contacteren om de elektronische Consumption Pass te activeren van zodra je de update hebt uitgevoerd.
C. De leverancier van jouw terminal is een ander merk dan Atos Worldline of Loyaltek?
Neem contact op met jouw terminal-leverancier om de functie multi-product te activeren, dit is nodig om de Consumption Pass te accepteren.
Na de update zal de elektronische Consumption Pass zal beschikbaar zijn als Cadeau Pass op jouw terminal.
⚠️ Lukt het niet om deze update uit te voeren tegen ten laatste 20 september, meld je dan af via dit formulier, zoniet wordt de aanvaarding van de Sodexo Card geblokkeerd. Je kan ons contacteren om de elektronische Consumption Pass te activeren van zodra je de update hebt uitgevoerd.
Ik heb een KASSASYSTEEM, hoe kan ik de update uitvoeren?
Neem contact op met de leverancier van jouw kassasysteem om te vragen of het product cadeau-voucher is toegevoegd aan jouw kassassysteem.
Indien dit product is toegevoegd, zal de elektronische Consumption Pass beschikbaar zijn via de code 200003# (cadeau-voucher)
Bezorg indien nodig dit technisch document aan de leverancier.
⚠️Lukt het niet om deze update tegen ten laatste 20 september uit te voeren, meld je dan af via dit formulier, zoniet wordt de aanvaarding van de Sodexo Card geblokkeerd. Je kan ons contacteren om de elektronische Consumption Pass te activeren van zodra je de update hebt uitgevoerd.