Rydoo | Sodexo België

Rydoo

De allesomvattende oplossing voor het beheer van onkostennota’s en professionele verplaatsingen dat het dagelijkse leven van je medewerkers en je boekhoudkundige teams vereenvoudigt.

Ontdek Rydoo

Rydoo

De allesomvattende oplossing voor het beheer van onkostennota’s en professionele verplaatsingen dat het dagelijkse leven van je medewerkers en je boekhoudkundige teams vereenvoudigt.

Ontdek Rydoo

De perfecte oplossing voor jouw bedrijf

Met het Rydoo-platform win je kostbare tijd bij het beheren van onkostennota’s voor professionele uitgaven en zakenreizen. Je medewerkers zullen je danken voor de tijd die ze uitsparen. Terwijl jij geniet van een beter overzicht over de uitgaven.

93%

gebruikersadoptie

19%

besparing voor bedrijven

20min

gewonnen per verwerkte onkostennota (Rydoo vs papieren nota)

Voordelen voor jou én je werknemers

  • Versnelde terugbetaling van onkostennota’s

    Laat je werknemers in real-time hun onkostennota’s indienen. Helemaal : Zo is alles perfect… op tijd voor de volgende uitbetalingsronde!

  • Overzicht van het totaalbedrag voor verplaatsingen en uitgaven

    Zo behoud je steeds een overzicht over de reële kosten en wordt het beheren van die kosten een fluitje van een cent!

  • Geautomatiseerde controles van de uitgaven

    Zeg vaarwel aan de manuele controles! Gebruik Rydoo om automatische regels en alerts in te stellen om compliancy te verzekeren, zo kan u zich focussen op de onkosten die er toe doen.

De Kracht van Rydoo

Rydoo is een Sodexo corp-up

Wereldwijd aanbod, beschikbaar in 60 landen

+ 8200 klanten

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×